вівторок, 23 жовтня 2018 р.

ТРИДЦЯТЬ СЬОМИЙ ДЕНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Урок геометрії в 9-Б класі почався вчасно і з дуже гарних новин. Учням повідомили, що з 9-Б класу буде нагороджено 4 учні, оскільки вони зайняли призові місця в районній олімпіаді, що відбулася в суботу. (перше та друге місця). Також вчитель зауважила, що кількість здобутих призових місць в наступних олімпіадах може бути більша, оскільки учні 9-Б класу дуже талановиті і можуть досягати гарних успіхів у навчанні. '
Після привітання переможців пройшла актуалізація опорних знань  шляхом фронтального опитування. Таким чином, учні повторили формули для знаходження площ трапеції, паралелограма, прямокутника квадрата, площ трикутника, які вони вже знають. Задачі, які пропонувала вчитель на уроці, були об'ємними, і охоплювали знання теоретичного матеріалу з минулих тем 8 та 9 класів.
На другому уроці переважна більшість задач, запропонована вчителем, була на знаходження площі трикутників.
Протягом двох уроків вчитель слідувала за роботою учнів як біля дошки так і засвоїми місцями, заохочувала активних дітей шляхом  похвали, якщо увага учнів знижувалась, вчитель намагалась її повернути, задавши додаткове питання, підвищувала темп роботи,  проводила мотиваційні зауваження. Для дітей, які вже виконали завдання постійно пропонувала додаткову роботу з картками. 
На 4 уроці я також відвідала урок інформатики в 9-Б класі, а в кінці дня продовжувала оформлювати звітну документацію.

Немає коментарів:

Дописати коментар