четвер, 18 жовтня 2018 р.

ТРИДЦЯТЬ ЧЕТВЕРТИЙ ДЕНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Сьогодні я відвідала 2 уроки в 9-Б класі. Вчитель: Шахматова Світлана Миколаївна.
Перший урок з алгебри, тема: Розв'язування задач і вправ з теми: Перетворення функцій.
Свій урок вчитель почала з актуалізації опорних знань у формі фронтального опитування. Учні швидко згадали правила, за якими потрібно здійснювати паралельне перенесення, прогортали ще раз свої блокноти, там де вони зберігають весь теоретичний матеріал, поданий тезосно і у формі таблиць. Після чого Світлана Миколаївна почала викликати учнів до дошки. На уроці учні по-двоє виходили до дошки, та на зворотній стороні бокових частин дошки записували в результаті яких перетворень отримали графік функцій. На місцях діти виконували теж саме завдання, потім дошка відкривалась для перегляду і учні звіряли свої відповіді з відповідями на дошці, аргументували свої відповіді, в зошитах відмічали "+" правильні відповіді. Наприкінці уроку кожен підрахував кількість отриманих "+"-ків та отримав відповідну оцінку. Таким чином майже кожен учень з класу отримав оцінку. 
На другому уроці відбулося написання самостійної роботи. Вчитель роздала завдання, які стосувались вивчених тем та повторенню сьогоднішнього уроку, а саме: "Побудова графіків функцій y=f(x+a), y=f(x)+b якщо відомо графік функції y=f(x)", "Побудова графіків функцій y=kf(x), y=f(kx), якщо відомо графік функції y=f(x)", "Побудова графіків функцій y=-f(x),
 y=f(-x), якщо відомо графік функції y=f(x)". Завдання були цікаві. Учні були зосередженні на написанні своєї самостійної роботи, вчитель ходив по класу та перевіряв роботу учнів та слідкувала за дисципліною.

Немає коментарів:

Дописати коментар