вівторок, 2 жовтня 2018 р.

ДВАДЦЯТЬ ДРУГИЙ ДЕНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Сьогодні я була присутня на 2 уроках в 9-Б класі проведеними Світланою Миколаївною.
На першому уроці було проведено самостійну роботу з Теми: "Теорема косинусів. Властивість сторін і діагоналей паралелограма". Спочатку вчитель провела актуалізацію опорних знань шляхом усного опитування знання теорем, після повторення одразу дала завдання. Самостійна робота була доволі нескладна та спрямована на контроль знання теорії та розв'язання нескладних завдань. 
На другому уроці почалося вивчення нової теми: "Теорема синусів". Вчитель дуже добре підготувала питання стосовно пройденого матеріалу, який допоможе учням при доведенні теореми. В процесі виведення основної формули теореми косинусів вчитель задавала питання евристичного характеру. Таким чином, учні майже самі робили висновки та вивели формулу.
Другу частину уроку учні розв'язували задачі стосовно нової теми. Задачі були підібрані дуже вдало, деякі з них були на неабияку уважність, що зацікавило учнів та спонукало до активної роботи на уроці.
На четвертому уроці я провела урок інформатики в одній із підгруп 9-Б класу. Тема: Використання діаграм у презентаціях. Елементи дизайну презентацій. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Другий урок пройшов набагато краще від попереднього як на мене, вчитель інформатики теж це підмітив. Спочатку я провела актуалізацію опорних знань методом усного опитування. Після чого було розглянуто питання стосовно вставки діаграм у презентаціях, та елементи дизайну в презентації. Було виконано 3 вправи, одна з яких була спрямована на роботу з діаграмами, дві інші на вибір дизайну до запропонованої презентації. Учням було цікаво виконувати запропоновані вправи, у більшості вийшло дуже цікаво оформити свою роботу, за що вони й отримали гарну оцінку. Урок пройшов інформативно та творчо. Після уроку я обговорювала з вчителем конспект наступного уроку та перевіряла зошити учнів. за дорученням Світлани Миколаївни.

Немає коментарів:

Дописати коментар