середа, 10 жовтня 2018 р.

ДВАДЦЯТЬ ВОСЬМИЙ ДЕНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

День був досить насиченим.
Зранку я провела урок інформатики з теми: Проектування та розробка презентацій за визначеними критеріями. Елементи керування презентаціями. На уроці у формі усного опитування було повторено вивчений матеріал. Можна сказати, що більшість учнів були активними. На минулому уроці я задала домашнє завдання, а саме: знайти інформацію, фото, музику, відео, якісь табличні дані про улюблене місто або країну, тому сьогодні на основі зібраних матеріалів учні створювали презентацію за вказаними критеріями. Ті хто, з певних причин не підготував матеріал, виконував презентацію за запропонованим матеріалом. Урок пройшов жваво те весело. Учні були зацікавлені в даній роботі, креативно підійшли до завдання та наприкінці уроку всі отримали оцінки. Домашнім завданням було завершити створення презентації. 

Також було відвідано урок Олени Анатоліївни. Тема: Метод логарифмування. Розв'язання логарифмічних рівнянь та нерівностей. На уроці учні вдосконалювали свої знання з даної теми. Була використана мультимедійна дошка на якій було представлено завдання, що значно заощаджувало час і учні мали змогу розв'язати більше рівнянь. При розв'язанні логарифмічних рівнянь тим учням які задавали питання Олена Анатоліївна давала відповіді та викликала до дошки, щоб ліквідувати дану проблему. Самі пояснення були послідовними та доступними для сприйняття.


Також сьогодні було відвідано урок інформатики Ольги Сергіївни (Тема: Елементи анімації.Управління показом презентації. Друк презентації) та Світлани Миколаївни Шахматової в 10-Б класі ( Тема: Схема Горнера. Теорема Безу. Розклад многочлена на множники).
 Сьогодні було проведено профорієнтаційну роботу для учнів 11-х класів. Було обговорено сучасні та актуальні професії, правил вступу до університету в цьому році. Учні задавали багато питань та були дуже активними. Для наочності була підготовлена презентація на мультимедійній дошці.

Немає коментарів:

Дописати коментар