вівторок, 4 вересня 2018 р.

ДРУГИЙ ДЕНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Ранок вівторка розпочався з мого знайомства з класом та класним керівником.
Полєно Лариса Володимирівна - класний керівник 9-Б класу, дуже привітливо зустріла мене та представила учням.
Після знайомства я відвідала два уроки з геометрії в 9-Б класі. Світлана Миколаївна зайшла до класу з гарною посмішкою та бадьорим настроєм. Початок уроку пройшов жваво. Вчитель нагадала учням про останній рік вивчення планіметрії, про ДПА та які задачі зустрічаються найчастіше. Пройдений матеріал з 7 та 8-го класів учні згадували у вигляді фронтального опитування. Таким чином вони повторили теми пов'язані з трикутником, види трикутників, а також вивчені  теореми. Друга частина уроку була присвячена розв'язуванню задач за готовими рисунками. Учні активно працювали з місця та біля дошки.
На перерві я мала змогу трохи поспілкуватися з 9-Б. Перше враження від знайомства дуже позитивне. Учні люб'язно відповідали мені та легко йшли на контакт. 

Другий урок геометрії розпочався з розв'язування задач з теми "Прямокутний трикутник".
Уроки з геометрії були спрямовані на повторення попередньо вивченого матеріалу.
Що найбільше сподобалося так це те, що Світлана Миколаївна давала задачі в яких те чи інше поняття було приховане, але дуде важливе, яке дозволяє розв'язати задачу раціонально.
На прикінці уроку учні записали домашнє завдання: повторити тему "Трапеція". Так як залишилося декілька хвилин учні почали згадувати, що вони пам'ятають з даної теми.
Не зважаючи на довгі літні канікули 9-Б швидко згадав вивчений в минулому році матеріал!

Також, сьогодні я познайомилася з вчителем інформатики Наталею Віталієвною та відвідала ще два уроки з геометрії вже 9-В класу. Рада, що маю змогу спостерігати та аналізувати як саме учні які навчаються в різних класах засвоїли один і той же матеріал. 



Немає коментарів:

Дописати коментар