четвер, 27 вересня 2018 р.

ДЕВ'ЯТНАДЦЯТИЙ ДЕНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Сьогоднішній день, пройшов дуже цікаво, оскільки я мала можливість відвідати уроки з інформатики, проведені Ольгою Сергіївною та Юлією Анатоліївною. 
Урок студентки Ольги Сергіївни. Тема: "Етапи розробки презентації. Вимоги до презентації". Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
Урок почався вчасно, з актуалізації опорних знань. Оскільки, учні вже вивчали презентації та створювали їх, тому бесіда пройшла жваво. Учні згадали програми в яких можна створювати презентації  та навіщо їм це потрібно вміти робити. Також на уроці було висвітлено етапи розробки презентацій та рекомендації щодо її створення.  Урок пройшов насичено, учням сподобалися приготовані вчителем презентації. Оформлення було на високому рівні, тому й привернуло увагу учнів. Цікавим було обговорення вдалих та невдалих презентацій. В бесіді брали участь всі присутні учні.  В роботі студентки було використано такий методи як підвищення мотивації щодо вивчення до предмету, заохочення та похвала в адресу активних  учнів та гарних відповідей, при цьому не забувала і коректувати поведінку  на уроці. 

Наступним уроком був урок Юлії Анатоліївни. Тема уроку: Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього - аналіз тенденцій ринку праці. Тип уроку: комбінований.
Урок почався по дзвонику та з мотиваційного етапу. Студентка повідомила тему уроку та наголосила на її важливості. Урок був присвячений розгляду таких понять як "освітні сайти", "дистанційне навчання". Більшість учнів мали певні знання з сьогоднішньої теми та охоче ділилися ними. На уроці було розглянуто такі сайти як Prometheus, Академія Хана та EdEra. Учні цікаво проводили час за комп'ютером, мали змогу відвідати сайти. Протягом уроку вчитель постійно перевіряла роботу учнів за своїм робочим місцем, у разі порушення дисципліни робила зауваження. Урок пройшов добре та інформативно.


На 5 і 6 уроках я провела 2 уроки з алгебри в 9-Б класі.
5 урок: Тема: Розв'язування задач і вправ з теми "Функція. Властивості функції". Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.
Урок почався з перевірки домашнього завдання та актуалізації опорних знань шляхом фронтального опитування. Таким чином учні повторили область визначення, значень функції, парність та непарність функції, проміжки зростання та спадання функції. Перший урок був присвячений вправам на дослідження зростання та спадання функції на заданому проміжку. Завдання запропоновані на уроці були різного рівня складності. Оскільки на наступному тижні планується проведення контрольної роботи Світлана Миколаївна давала корисні методичні настанови для того, щоб учні встигнули повторити пройдений матеріал.
Наприкінці уроку, ми почали розв'язувати завдання, які пов'язані із знаходженням області визначення та областю значень функції.
6 урок: Тема: Узагальнення та систематизація знань з теми функція.   На початку уроку було продовження розв'язання вправ на область визначення та область значень функції та розглянути питання парності та непарності функції. Таким чином учні систематизували здобуті знання. В кінці уроку Світлана Миколаївна з студенткою Юлією Анатоліївною розповіли свої враження та дали поради на майбутнє.

Немає коментарів:

Дописати коментар