Сьогоднішній день був дуже насичений та наповнений враженнями, адже сьогодні відбулося проведення трьох відкритих уроків студентів-практикантів.
Спочатку я провела відкритий урок з геометрії в 9-Б класі. Тема: "Теорема косинусів. Властивість паралелограма. Розв'язування задач."Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок. На уроці були присутні Тетяна Григорівна - методист кафедри математики та методики її навчання (наш керівник), студенти-практиканти: Ольга Сергіївна, Юлія Анатоліївна, Олена Анатоліївна. На жаль, Світлана Миколаївна не змогла бути присутньою впродовж всього уроку.
Урок почався з привітання та актуалізації опорних знань. Учні, фронтальним опитуванням, спочатку пригадали вивчений матеріал, та перейшли до розв'язання задач. На уроці, з технічних засобів, було використано телевізор. Оскільки задачі були підібрані не з підручника учнів, було дуже зручно умову висвітлювати на екран, що заощаджувало багато часу. Урок пройшов інтенсивно, на етапі рефлексії учні ділилися гарними враженнями стосовно уроку та завдань. В цілому, я дуже задоволена уроком, оскільки всі заплановані завдання ми встигнули розглянути та обговорили домашнє завдання. Плідно попрацювавши учні пішли на перерву задоволені. Після уроку було обговорення пройденого уроку. Дуже було приємно чути про те, що урок сподобався. Великих зауважень не було, але було дуже корисно почути думку інших присутніх. На майбутнє всі побажання та зауваження постараюсь врахувати.
На четвертому уроці ми завітали на урок Юлії Анатоліївни в 10-Б клас. Урок алгебри. Тема: "Рівності з модулем. Розв'язування вправ". Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок. Урок почався вчасно, з повторення вивченого матеріалу. Учням було запропоновано вправи як усного так і письмового характеру. Впродовж усього уроку, Юлія Анатоліївна працювала з класом, слідкувала за виконанням завдань біля дошки та за партами, у разі потреби коректувала поведінку на уроці. Було також використано телевізор, що допомагало швидко розв'язувати вправи. Урок пройшов досить добре, на етапі рефлексії відгуки учнів були гарні. Після урок, так само, все почалося з самоаналізу та з аналізу присутніх. Також було надано корисні поради на майбутнє, зауважень практично не було. Також було відмічено й багато гарних моментів.
Немає коментарів:
Дописати коментар