Понеділок в гімназії почався з лінійки, о 8 годині ранку, присвяченій нагорожденню учнів 9-11 класів за участь у флешмобі.
9-В зайняв перше місце серед 9 класів, тому учні в гарному настрої пішли на урок англійської мови.
Сьогодні я, протягом дня, відвідувала уроки 9-Б та 9-В класів з алгебри. Оскільки учні 9 класів вже зовсім скоро напишуть перевірочну контрольну роботу за матеріалом 8 класу, тому уроки були спрямовані на повторення вивченого матеріалу.
Зокрема, на 3 та 4 уроці були уроки з алгебри в 9-В класі підряд.
Незважаючи на це, учні зовсім не стомилися, активно приймали участь у роботі біля дошки та за своїм робочим місцем. Вчитель встигла повторити значну кількість матеріалу, пропонувала завдання на уважність, слідкувала за охайністю виконаних побудов як на дошці так і в зошиті.
Протягом уроку Світлана Миколаївна пропонувала учням завдання, які пов'язані з побудовою графіків функцій, заданих у вигляді системи; знаходженням розв'язків рівнянння графічним методом; обчисленням прикладів, які містять квадратні корені та вивчені формули, такі як квадрат різниці (суми), різниця квадратів, тощо.
Таким чином, учні повторили лінійну, обернену функцію, параболу, формули, властивості кореня квадратного, побудову графіків враховуючи на ОДЗ, тощо.
9-В зайняв перше місце серед 9 класів, тому учні в гарному настрої пішли на урок англійської мови.
Сьогодні я, протягом дня, відвідувала уроки 9-Б та 9-В класів з алгебри. Оскільки учні 9 класів вже зовсім скоро напишуть перевірочну контрольну роботу за матеріалом 8 класу, тому уроки були спрямовані на повторення вивченого матеріалу.
Зокрема, на 3 та 4 уроці були уроки з алгебри в 9-В класі підряд.
Незважаючи на це, учні зовсім не стомилися, активно приймали участь у роботі біля дошки та за своїм робочим місцем. Вчитель встигла повторити значну кількість матеріалу, пропонувала завдання на уважність, слідкувала за охайністю виконаних побудов як на дошці так і в зошиті.
Протягом уроку Світлана Миколаївна пропонувала учням завдання, які пов'язані з побудовою графіків функцій, заданих у вигляді системи; знаходженням розв'язків рівнянння графічним методом; обчисленням прикладів, які містять квадратні корені та вивчені формули, такі як квадрат різниці (суми), різниця квадратів, тощо.
Таким чином, учні повторили лінійну, обернену функцію, параболу, формули, властивості кореня квадратного, побудову графіків враховуючи на ОДЗ, тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар