День пройшов в спокійному та розміреному режимі.
На третьому уроці я відвідала урок інформатики в 9-В класі. На початку уроку вчитель привіталася з учнями, перевірила наявність домашнього завдання та правильність його виконання. Після чого учні почали ознайомлюватися з сервісом Веб 2.0, призначенням геосервісів та як з ними працювати. Вивчення нової теми проходило у діалоговій формі: учні розповідали, що вони знають взагалі стосовно сьогоднішньої теми, вчитель, в свою чергу, коректувала їх відомості та доповнювала їх знання. Матеріал сприймався легко та швидко засвоювався, пояснення були чіткими та супроводжувалися прикладами. Наприкінці уроку були запропоновані різні вправи, однією із яких було в Google картах прокласти маршрут з Кривого Рогу до країни та міста, яке учням хотілося б відвідати: дізнатися кілометраж, шляхи подорожі. Учні з задоволенням виконували вправу обговорювали отримані результати.
На початку уроку вчитель провела у формі фронтального опитування, знання теоретичного матеріалу. Учні, які не знали відповіді на поставлені питання ставили мінуси в зошиті. при цьому Світлана Миколаївна зауважила, що не поставить погану оцінку, але ці мінуси будуть нагадувати про недоліки підготовки до уроку.
Після того, як повторили тему "Функція" вчитель на конкретних прикладах наголошує на тонкощах вивченого матеріалу, а згодом, в загальному вигляді, записує основні випадки при знаходженні області визначення та області значень функції, таким чином вивчений матеріал систематизується. В кінці уроку вчитель задала домашнє завдання та попросила учнів підготуватися до "заліку" за матеріал 8-го класу.
Немає коментарів:
Дописати коментар