понеділок, 24 вересня 2018 р.

ШІСТНАДЦЯТИЙ ДЕНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Сьогоднішній день пройшов в розміреному ритмі.
Спочатку я відвідала урок в 9-В класі з алгебри. Тема: Парність і непарність функції. (тип уроку: урок вивчення нових знань). Урок почався жваво з усних вправ. Світлана Миколаївна заздалегідь приготувала рисунки на дошці з відомими функціями, учні говорили назву графіка функції та аналізували яких значень залежної та незалежної змінної він приймає. Даний вид завдання потребував уважності, логічного мислення і 9-В, в цілому, добре справився. Учні підмітили особливості графіка парної та непарної функції, та за допомогою вчителя змогли здогадатися алгоритм дослідження функції на парність. Урок пройшов вдало, вчитель змогла зацікавити учнів, підібрала гарні різнопланові завдання на логіку, які стосувались сьогоднішньої теми та опиралися на знання минулого матеріалу. Поведінка була хороша, урок пройшов продуктивно.
Також, до нас завітала методист кафедри педагогіки Макаренко Ірина Євгеніївна. Ми трохи розповіли про школу, з'ясували деякі питання щодо звітної документації, порадилися стосовно виховних заходів, переглянули блоги та обговорили подальші плани. 
Сьогодні нарешті, ми закінчили готувати Довідник з теми: Функція. Світлана Миколаївна, нам в цьому допомагала, давала методичні та дидактичні поради, тож учні вже можуть їм користуватися. Сподіваюсь довідник стане у нагоді.
Останні уроки при присвятили обговоренню та написанню конспектів уроків з алгебри та геометрії. Світлана Миколаївна нам в цьому добре допомагала, коректувала, давала корисні поради. На прикінці дня обговорили з учнями правила поводження себе у вечірній час. Я нагадала їм про правила поведінки в громадських місцях, про моменти вічливості та поваги до старших людей. 

Немає коментарів:

Дописати коментар