понеділок, 1 жовтня 2018 р.

ДВАДЦЯТЬ ПЕРШИЙ ДЕНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

День був дуже насиченим!
Сьогодні я провела урок в 9-Б класі з алгебри, використовуючи мультимедійну дошку.
Тема уроку: Побудова графіків функцій   y=f(x)+b   та  y=f(x+a), якщо відомо графік функції y=f(x). Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Сама по собі тема дуже цікава, але за допомогою мультимедійної дошки стає більш  зрозумілою та простішою для сприйняття. Протягом уроку учні спостерігали процес паралельного перенесення графіків функцій. Оскільки урок мав частково-пошуковий характер, учні самі намагалися робити висновки, а представлення графіків функцій в GeoGebra мало динамічний характер і давало змогу більш глибоко розуміти сутність даних перетворень.
Під час пояснення нового матеріалу намагалась використовувати евристичну бесіду та елементи проблемного навчання.
Урок пройшов доволі успішно. Після урок відбувся самоаналіз та аналіз уроку. Світлана Миколаївна, Тетяна Григоріївна та студентки-практикантки відмітили багато гарних моментів, та дали цінні поради на майбутнє, що було особливо приємно. Сподіваюсь враження залишилися тільки найкращі в учнів та методистів.  



На п'ятому уроці ми мали змогу відвідати Музей Українознавства в гімназії. Місце надзвичайно атмосферне, вражає старовинними предметами. В музеї є багато предметів побуту, монети, старовинна зброя, картини написані видатними українськими художниками, гіпсові фігури, які відображають часи козацтва. Особливо привертає увагу ткацький верстат, дитяча люлька з лялькою-мотанкою. Також, музей зберігає макети козацького життя, створені самими гімназистами. Дуже вдячні за проведену нам екскурсію.





Немає коментарів:

Дописати коментар