Сьогодні я відвідувала уроки студентів практикантів.
Спочатку ми завітали на урок Ольги Сергіївни, який проходив в 9-В класі. Тема: Гіперпосилання і елементи управління в презентаціях. Додавання відеокліпів, звукових ефектів і мовного супроводу до слайдової презентації. Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
Урок почався з невеличкої самостійної роботи, де учні показали, на якому рівні засвоїли пройдений матеріал. Після чого студентка почала виклад нового матеріалу. Пояснення були супроводжені переглядом презентації, що давало змогу наочно бачити процес створення гіперпосилань та додавання інших об'єктів до презентації. Протягом уроку, учні виконували вправи, пов'язані з новою темою. Урок пройшов жваво. Найактивніші отримали оцінки.
На четвертому уроці пройшов урок Юлії Анатоліївни. Тема: Поняття про штучний інтелект, смарт технології та інтернет речі. Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
Урок почався по дзвонику. Юлія Анатоліївна спочатку провела актуалізацію опорних знань. На етапі пояснення нового матеріалу вчитель розкривала зміст таких понять, як штучний інтелект, смарт речі. Крім того, пояснення підкріплювалися історичними цікавинками. На прикінці уроку учні познайомились з такою програмою як Quick Draw, подивиля відео про роботів. Улюбленцем уроку став робот Макс!!! Урок був цікавий, учні були в гарному настрої.
На 5 уроці я провела урок алгебри в 9-Б класі. Тема: Функція виду: y=-f(x), y=f(-x). Розв'язування прав. Тип уроку: комбінований.
Урок почався з актуалізації опорних знань у вигляді математичного диктанту, паралельно два учня на зворотній стороні дошці, теж виконували це завдання. Таким чином згадали, теоретичний матеріал з минулого уроку. Після обговорення отриманих результатів, достатня кількість учнів допустила помилки, тому я ще раз зупинилася на теорії за минулий урок.
В середині уроку, ми розглянули функцію виду y=-f(x), y=f(-x). та в кінці уроку зробили висновок. Другий урок алгебри вже проводила Світлана Миколаївна. День пройшов насичено.
Немає коментарів:
Дописати коментар