вівторок, 16 жовтня 2018 р.

ТРИДЦЯТЬ ДРУГИЙ ДЕНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Сьогоднішній день почався з відвідування пари  уроків геометрії в 9-Б класі. Вчитель - Шахматова Світлана Миколаївна. Тема: "Розв'язування вправ." На уроках учні розв'язували задачі на знаходження площі трикутника та його елементів, зокрема висоти трикутника. На початку уроку було проведено актуалізацію опорних знань у формі усного опитування. Можна сказати, що в цілому учні добре підготувались до уроку, переважна більшість учнів досить добре відповідали. Світлана Миколаївна слідкувала за грамотністю математичної мови та правильністю міркувань. Завдання, які підібрані вчителем, були запропоновані учням таким чином, щоб крім вивченого матеріалу за останні тижні учні повторили і низку тем з 8 класу. Були запропоновані задачі за готовими рисунками. На другому уроці переважну більшість задач було запропоновано без готових рисунків, таким чином спочатку учні, під керівництвом Світлани Миколаївни, робили аналіз задачі, продумували рисунок, і тільки потім будували в зошитах та на дошці. 
Також, сьогодні мною був проведений позакласний захід з інформатики "Морський бій".  Спочатку я розповіла учням правила гри, після чого учні розділилися на дві команди, вибрали капітана команди та назву. Капітани команди вийшли до дошки, той хто перший розгадав кросворд мав право першими вступати в гру. Протягом гри учні вибирали клітинку та стріляли намагаючись влучити в противника. Якщо в команду противника було влучено команді було нараховано 15 балів та право ще раз вибрати клітинку в якості мішені, якщо ні, тоді команда повинна була відповісти на запитання вартістю 5, 10 або 15 балів (згідно вибраної клітинки).
Протягом гри учні мали гарний настій та були налаштовані на перемогу.


Немає коментарів:

Дописати коментар