середу, 7 листопада 2018 р.

Педагогічна практика у Криворізькому державному педагогічному університеті. День восьмий.

Сьогодні я знов завітала до другого курсу групи МІ - 17. Я провела дві пари математичного аналізу з теми: Дослідження знакододаних числових рядів на збіжність за допомогою ознаки Даламбера у двох підгрупах (МІ-17-1, МІ-17-2). Практичне заняття розпочато було вчасно. Спочатку, у формі фронтального опитування, було повторено формулювання необхідної умови збіжності ряду, та ознаки Даламбера. 
Основні моменти, які будуть потрібні для дослідження було законспектовано студентами до зошита. 
Також було обговорено деякі моменти, щодо застосування ознаки Даламбера, після чого студенти приступили до виконання запропонованих завдань. Застосування ознаки було спочатку розглянуто на більш простих прикладах рядів, та поступово рівень складності підвищувався. Можна сказати, що другокурсники дуже швидко сприймають новий матеріал, можуть логічно нестандартно мислити. Деякі приклади базувалися на пригадуванні таких понять, як: "перша визначна границя", "друга визначна границя", "нескінченно малі", "еквівалентні нескінченно малі", які вивчалися ще на першому курсі. Але, незважаючи на це, студенти дуже швидко пригадали матеріал, були дуже зосередженні на таких прикладах. Пригадування теорії було підкріплено постановкою проблемних питань.  Впродовж всього заняття була доброзичлива та невимушена атмосфера. Наприкінці заняття студенти подякували за пару, що особливо було приємно чути.

Немає коментарів:

Дописати коментар