вівторок, 6 листопада 2018 р.

Педагогічна практика у Криворізькому державному педагогічному університеті. День сьомий.

Сьогодні я провела лекційне заняття в групі МІ-18 з математичного аналізу.
Тема: Правила обчислення похідних, які пов'язані з арифметичними діями. Похідна від складної функції. Похідна від параметричної функції. Похідна від оберненої функції. Похідна від неявно заданої функції.
Пара розпочалася вчасно, з вступного слова викладача. Володимир Вікторович розповів першокурсникам про практику в ВНЗ в цілому та представив мене. 
Своє лекційне заняття я розпочала із привітання, організаційного моменту, після чого ми повторили означення похідної. На лекції було сформульовано та доведено теореми про похідну від (суми, різниці, добутку, частки), теореми про диференціювання функції, заданої (параметрично, неявно) та диференціювання складної та оберненої функції. Після кожного пункту, наводився приклад обчислення похідної. Лекція проходила в доброзичливій атмосфері. Перший курс проявив себе активно. Студенти задавали питання стосовно нового матеріалу, активно відповідали на мої питання. Можна зробити висновок про те, що група МІ - 18 добре засвоїла теоретичний матеріал з попереднього заняття, оскільки більшість студентів вже вивчили таблицю похідних та означення похідної, розібралися з такими поняттями як "приріст функції", "приріст аргументу". Сам, сьогоднішній матеріал є не дуже складним для сприйняття, оскільки більшість правил диференціювання студенти знають ще зі школи, і їм потрібно ці знання удосконалити та відпрацювати на прикладах більш складніших, від шкільного курсу, але важливість даного заняття була в тому що вони тепер можуть обгрунтувати ці правила обчислення похідних, якими вони почали користувались ще в школі.  Таке оголошення привернуло неабияку увагу та змотивувало учнів на подальшу успішну роботу. При доведенні теорем використовувався евристичний метод подачі матеріалу, тому перший курс був зосередженим та уважним. Студенти слідкували за ходом записів на дошці та за диктованим матеріалом. 

Немає коментарів:

Дописати коментар