понеділок, 5 листопада 2018 р.

Педагогічна практика у Криворізькому державному педагогічному університеті. День шостий.

Сьогодні був хвилюючий день, оскільки сьогодні я провела перше практичне заняття з математичного аналізу в групі МІ - 17. Тема: Дослідження числових знакододатних рядів на збіжність за допомогою ознак порівняння.
На початку практичного заняття, я познайомилася з другим курсом, після чого провела актуалізацію опорних знань у формі фронтального опитування.
Таким чином, студенти повторили: який ряд називається знакододатним числовим рядом, який ряд є збіжним (розбіжним), формулювання ознак порівняння та обговорили алгоритм дослідження числового знакододатного ряду на збіжність.
Крім того, було наголошено про обов'язковість перевірки необхідної умови збіжності ряду та законспектовано основні положення стосовно ознак порівняння та необхідної умови.
Після з'ясування знання теоретичного матеріалу, студенти по-одному виходили до дошки та досліджували запропоновані ряди на збіжність. Приклади мали різний рівень складності, студенти починали з розгляду найпростіших та поступово переходили до найскладніших. На практичному занятті було розглянуто ознаку порівняння, та граничну ознаку порівняння. В якості перевірки деякі приклади рядів було розглянуто за допомогою двох свособів.
Після проведення практичного заняття я поспілкувалась з викладачем, Володимир Вікторович дав поради на майбутнє стосовно проведення практичних занять, також було обговорено етапи та методичні моменти лекційного заняття,  яке я проведу  завтра.

Немає коментарів:

Дописати коментар